اولین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در ایران

اولین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در ایران

ماشین آلات سی ان سی

خرید ماشین آلات سی ان سی با شرایط ویژه

( CNC ) یک فناوری پیشرفته در زمینه برش و حکامی متریال های مختلف است . این فناوری با استفاده از یک لیزر قدرتمند، قادر به برش دقیق و سریع موادی مانند فلزات، چوب، سنگ و سایر مواد می باشد. ماشین آلات سی ان سی به دلیل دقت بالا، سرعت و کارایی بالا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این فناوری پیشرفته در صنایع دیگر چون پزشکی، خودروسازی، صنایع هوافضا، صنایع الکترونیک استفاده می شود.

ماشین آلات سی ان سی کنترل دقیق حرکت قطعات با استفاده از کامپیوتر و نرم افزار در فرآیند برشکاری است. دستوراتی که با استفاده از نرم افزار طراحی شده و توسط اپراتور به سی ان سی منتقل می شود . دستگاه های سی ان سی دارای سرعت، دقت بالایی هستند که خطاهای انسانی را در تولید یک محصول کاهش می دهند.

سی ان سی بعنوان فرآیند تولید نامیده می شود که با استفاده از کامپیوتر و نرم افزار های مخصوص قادر به کنترل دقیق برروی انواع دستگاه برش است . در این روش با بکارگیری از ابزار ها عملیاتی از قبیل برش ، حکاکی ، کنده کاری ، و… برروی قطعه کار صورت می گیرد .

برای خرید سی ان سی با شرایط و قیمت استثنایی با برنا ابزار تماس بگیرید.

همه چیز درباره ماشین آلات سی ان سی

فرآیند تولید قطعات با استفاده از دستگاه های کنترل عددی می تواند تعریف کاملی از دستگاه های سی ان سی باشد. در این فرآیند، یک ماشین CNC بر روی مواد مختلفی چون فلزات، سنگ، چوب و غیره بطور خاص برش انجام می دهد.

یکی از پیشرفته ترین روش های برشکاری در صنایع شناخته می شود. وجود ماشین آلات CNC برای صنایعی چون فولاد سازی تحولات و تغییرات بسیاری را متحمل شده است. شاید تاکنون با کلمه CNC آشنا شده باشید. سی ان سی  مخفف کلمه computer numerical contro ( کنترل عددی کامپیوتر ) می باشد.

این نوع ماشین آلات صنعتی به وسیله برنامه نویسی کامپیوتر کنترل می شود. ابتدا طرح قطعه در نرم افزار طراحی CAD تهیه شده و سپس به صورت فایل G-CODE به دستگاه منتقل می شود و در نهایت براساس دستورات G-CODE حرکت های لازم را برای برش قطعه اجرا می کند.

سی ان سی مناسب کارگاه های بزرگی چون کشتی سازی، هواپیما سازی، ماشین سازی و کابینت سازی و غیره هستند. این مدل دستگاه ها با سرعت و دقت بسیار بالایی عملیات برش، حکاکی و… را انجام می دهد.

ماشین آلات CNC چه نوع دستگاهی هستند؟

دستگاه CNC چیست؟ برش سی ان سی مزین به قابلیت هایی چون دقت بالا و تکرارپذیری با کیفیت نسبت به روش های سنتی برس قطعات (مانند برش با دست ) است. همچنین با استفاده از CNC، قطعات با پیچیدگی های هندسی بالا و جزئیات دقیق می تواند تولید شوند.

CNC در صنایع مختلف مانند صنایع فلزی، صنایع چوب، صنایع سنگ، صنایع خودروسازی و… استفاده می شود. این روش تولید قطعات را سریعتر، دقیقتر، و به صورت اتوماتیک امکان پذیر می کند.

تولید کنندگان ماشین آلات سی ان سی

امروزه باتوجه به پیشرفت و گسترش نیاز انسان برای انجام کار های پیچیده و با کیفیت و سرعت بالا در صنایع مختلف و زمینه هایی چون چوب، سنگ، فلز، شیشه و غیره ، سبب تولید و طراحی دستگاه های سی ان سی شده است. برنا ابزار بعنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده انواع ماشین آلات cnc در ایران شناخته می شود. این شرکت توانسته تا کنون سهم بزرگی از بازار جهانی را با تولید سی ان سی های متنوع و با کیفیت و کارایی بسیار را به نام خود به ثبت برساند.

ماشین آلات سی ان سی چه دستگاهی هستند؟
ماشین آلات سی ان سی

ماشین آلات سی ان سی تا سال 2025

باتوجه به امکانات و قابلیت های آنها تعداد بی شماری از CNC تولید و در اختیار تمامی صنعتگران قرار گرفته است. طبق پیش بینی های انجام شده، تا سال 2025 تعداد دستگاه های سی ان سی به 100 میلیارد در سراسر دنیا می رسد. CNC برای صنایع سازه فلزی بسیار کاربردی و ضروری است.

همچنین این ماشین آلات اتوماتیک کاربرد های فراوان و بیشتری نسبت به ماشین آلات دستی دارند. ما در این مقاله به بررسی تعریف دستگاه های برش و مهم ترین انواع سی ان سی می پردازیم، با ما همراه باشید.

طراحی و مکانیزم ماشین آلات سی ان سی

دستگاهی صنعتی با پیچیدگی بسیار است که در اندازه های مختلف برای کارهای متنوعی طراحی و تولید می شود. تراشکاری، فرز کاری، برشکاری، سوراخکاری و غیره از جمله فرآیند های است که این دستگاه مکانیکی قادر به انجام آن ها می باشد.

نام این دستگاه CNC است که از مخفف کلمه computer numerical contro به معنای کنترل عددی کامپیوتر گرفته شده است. در طراحی این مدل ماشین آلات صنعتی از یک کامپیوتر برای خواندن نقشه های طراحی شده به صورت 0 و 1 استفاده می شود.

اپراتور با داشتن دانش و تخصص لازم به راحتی می تواند انواع نقشه های طراحی شده با نرم افزار اتوکد را به دستگاه دهد تا اجرای کار برروی قطعه مورد نظر صورت گیرد.

یکی از ماشین آلاتی که درحال حاضر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و در میان صنعتگران بسیار محبوب و شناخته شده است، دستگاه های CNC هستند.

این نوع دستگاه ها برای استفاده در صنعت چوب، فلز، شیشه و سنگ مناسب هستند. این نوع ماشین آلات برش (CNC) توسط برنامه نویسی دقیق کامپیوتری کنترل می شوند و نامش  هم مخفف عبارت لاتین با همین معنا است.

برای اطلاع از قیمت برش سی ان سی و خرید با مجموعه bornaabzars.com در تماس باشید.

ماشین آلات سی ان سی چه دستگاهی هستند؟

کد های برنامه نویسی در G-CODE به چه منظوری است ؟

برای مثال در این زبانی که انتخاب شده کد (GO1) برای حرکت خطی ،(GO2)(GO3)برای حرکت دروانی وحرکت های دیگر کد های  از این قبیل تعریف شده است و با انتخاب هر کدام حرکات مختص خود را در برش کاری انجام می دهند. تمام برنامه ها و کد های ذکر شده در حافظه کامپیوتر ذخیره می شود و قابل ویرایش نیز هستند؛ زیرا گاها امکان ایراد در طرح اولیه وجود دارد .

  نرم افزار سیمرغ ماشین آلات سی ان سی

ماشین آلات سی ان سی در چند سال اخیر

دستگاه های CNC انواع مختلفی دارند و هر کدام با توجه به امکانات و توانایی های خود، برای کار خاصی متناسب می باشد. به طور مثال دستگاه های سی ان سی سنگ در چندین نوع تولید می شوند و هر کدام توانایی برش، حکاکی، کنده کاری برروی سنگ های مختلف و با شرایط خاصی مثل برش سنگ با ابعاد بزرگ، حجاری برروی سنگ، طراحی سنگ مزار و دیگر قابلیت ها را دارند. بنابراین در زمان خرید دستگاه باید حتما نسبت به نوع فعالیت خود، دستگاه متناسبی را تهیه نمایید.

cnc مخفف چه کلمه ایی است ؟

CNC مخفف جمله ی < کنترل عددی کامپیوتر > می باشد. وظیفه ی این ماشین ها بسیار وسیع است و از کارهای ساده تا پیچیده را می توان با ماشین های سی ان سی انجام داد. اغلب افراد هنگامی که نام دستگاه های سی ان سی را می شنوند به یاد دستگاه های ماشین کاری می افتند. اما باید بدانید که این نوع تنها یکی از هزاران نوع دستگاه ها می باشد.

این نوع ماشین آلات سی ان سی را می توان همانند ربات در نظر گرفت. پس می توان هر نوع کاری را از جمله برشکاری، براده برداری، منبت کاری و بسیاری از وظایف دیگر را با این دستگاه ها انجام داد.

روش کار این دستگاه به صورت کلی این گونه است که ابتدا توسط کامپیوتر (که قادر به خواندن انواع نقشه های طراحی شده است) را به زبان قابل فهم دستگاه تبدیل می کند، و دستگاه هم کارخواسته شده را انجام می دهد.

دستگاه های سی ان سی کاربرد های زیادی دارند. اما از رایج ترین آن ها دستگاه های برش انواع فلزات، تخت و روتاری، منبت کاری برروی چوب، طراحی سنگ مزار وغیره است.

انواع دستگاه CNC و روش های برش

ماشین آلات سی ان سی انواع و اشکال متفاوتی دارند که در ابعاد گوناگون با کاربرد های متنوع در بازار عرضه می شوند. امروزه دیگر در تمامی صنایع رد پای دستگاه های سی ان سی وجود دارد. صنایع چوب، سنگ، آهن، شیشه و… از سی ان سی بهره می برند. در زیر به بررسی چند نوع مهم آن می پردازیم:

برش سی ان سی مدل هواگاز پلاسما

CNC هواگاز پلاسما

این تیپ دستگاه ها برای برش برروی انواع سازه های فلزی سبک و سنگین کاربردی است. این دستگاه برای صنایع شیمیایی، سازه فلزی ها، ساخت و ساز ساختمانی، اتومبیل سازی، کشتی سازی، بهترین و ایده آل ترین انتخاب می باشد.

تمامی دستگاه های سی ان سی پلاسما دارای قدرت بالا و رنج قیمتی مناسب است که تمامی صنعتگران می توانند به راحتی دستگاه موردنیاز خود را خریداری کنند. یکی از انواع مدل های این محصولات مدل کاوش با دو موتور کشنده طولی است . این دستگاه با استفاده از قابلیت هواگاز و پلاسما  برش فلزات را با دقت و سرعت بسیار بالا انجام می دهد.

دستگاه های سی ان سی پلاسما را با بهترین قیمت از ما خریداری کنید.

دستگاه CNC چوب

دستگاه سی ان سی چوب در مدل های مختلفی چون cnc چوب کسری ( فرز و منبت کاری )، مولتی اسپیندل، نگاره (تخت و روتاری)، نگین ( خراطی و روتاری)، کسری تولچنج ( فرز چوب )، پنج محور ( فرزچوب تخت )، کات ام دی اف طراحی و تولید می شود. هرکدام از آنها قادر به انجام عملیات مختلفی برروی انواع متریال های چوبی می باشد.

دستگاه های سی ان سی چوب قادر به اجرای طرح های بسیار پیچیده برروی انواع قطعه کار هستند . بطور مثال دستگاه برش cnc چوب 5 محور قادر به اجرای طراح های بسیار پیچیده و همچنین به دلیل داشتن قابلیت پیاده سازی زاویه منفی بهترین انتخاب برای ساخت پیکره با جزئیات ریز (طراحی داخل گوش و پشت گوش) می باشد.

جهت خرید سی ان سی چوب به صورت اقساطی وبا قیمت های ویژه با ما تماس بگیرید.

دستگاه برش CNC چوب ( بهترین ابزار برای انواع متریال چوب )
cnc برش فرز چوب

مجموعه صنعتی برنا ابزار تولید کننده دستگاه های CNC سنگ با تنوع بالا و قیمت مناسب می باشد.

CNC شیشه

دستگاه CNC شیشه قادر به برشکاری، حکاکی و سواخکاری برروی انواع شیشه می باشد. دریل سی ان سی شیشه مدل سارنگ، برش سی ان سی شیشه مدل سپند از جمله مدل های تولید شده توسط برنا ابزار می باشد. بطور مثال سی ان سی شیشه مدل سپند برای برش انواع شیشه بهترین کاربرد را دارد. این ماشین آلات می تواند بهترین انتخاب برای صنایع شیشه که برای برش آینه با دقت و ظرافت بالا است.

CNC واترجت ( برشکاری با آب )

در این گونه از دستگاه ها برش های دقیقی ایجاد می شود و واترجت به عنوان دستگاه مدرن و پیشرفته ترین سی ان سی شناخته می شود که مخصوص کارهایی با ظرافت و دقت بالااست . در طراحی این مدل دستگاه از آب برای خنک کاری در زمان برش استفاده شده. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این دستگاه با ما در ارتباط باشید.

دستگاه برش لیزر ( لیزر فایبر )

یکی از مدرن ترین دستگاه های cnc ، برش لیزر می باشد. برش برروی قطعات حساس و ظریف و هم چنین متریال های فلزات و غیرفلزات از جمله کاربرد های برش cnc لیزر می باشد. این نو ماشین برش به دلیل برخورداری از فناوری پیشرفته و اشعه در مدت زمان کوتاه نتیجه بسیار عالی از خود برجای می گذارد.

با توجه به امکانات و قابلیت های زیاد قیمت بالایی نیز دارد. اما بهتر است بدانید که برنا ابزار به دلیل قرار دادن شرایط خرید اقساطی خرید سی ان سی لیزر را برای صنعتگران راحت کرده است.

دستگاه برش CNC لیزر ( برشکاری با اشعه )

قطعات بکار رفته در ساخت ماشین آلات سی ان سی

ماشین آلات سی ان سی برش از بخش های مهمی تشکیل شده اند و برای ساخت آن قسمت ها نیز از قطعاتی استفاده شده از است. قطعات مهم در انواع cnc از قبیل :

  • موتورو سرو : برای به حرکت درآوردن اجزای دستگاه سی ان سی از موتور استفاده می کنند. سرو موتور ها در انواع مختلفی چون دنده شانه مورب و یا بال اسکرو هستند.
  • محور های خطی : حرکت کردن ابزار برش در سی ان سی و سایر قطعات در دستگاه وابسته به محور های خطی می باشند.
  • پالت : نگهداری و حمل قطعات بر روی دستگاه به وسیله پالت های انجام می شود.
  • صفحات کار : برای تثبیت قطعه کار و نگهداری آن طراحی شده است.
  • نرم افزار و کامپیوتر : برای اینکه دستگاه بتواند نقشه طراحی شده شما را اجرا کند نیاز به کامپیوتر و نرم افزار مخصوص دارد تا داده ها را دریافت کند. نرم افزار بکار رفته در دستگاه های سی ان سی برنا ابزار سیمرغ می باشد.
  • ابزار های برش : فرز ، تراش ، سوراخکار و… ازجمله ابزار های مورد استفاده در cnc هستند.
  پمپ وکیوم CNC چیست ؟

آموزش کار با دستگاه سی ان سی

کنترلر، موتور محرک، اسپیندل، محور ها از جمله ابزار های تشکیل دهنده دستگاه cnc می باشد. البته با در نظر گرفتن مدل های متنوع از دستگاه سی ان سی ظرفیت و نوع ابزار های آن متفاوت است. بطور مثال : دستگاه با ابعاد بزرگتر نیازمند موتور با توان و قدرت بالایی هستند.

مهارت های لازم برای کار با CNC

با خرید cnc برای استفاده درست از آن نیازمند شخصی هستید که تسلط کافی برروی دستگاه را داشته باشد. اما نکته قابل توجه این است که اپراتوری که برای کاربا سی ان سی انتخاب می کنید، باید مهارت هایی از قبیل موارد اشاره شده در ذیل را داشته باشد.

  • تسلط و مهارت کافی برروی نرم افزار های گرافیکی
  • آشنایی با نرم افزار Artcam
  • شناخت و مهارت کافی برروی زبان برنامه نویسی G-CODE
آموزش کار با ماشین الات سی ان سی

برنامه نویسی ماشین آلات سی ان سی

برنامه نویسی یکی از مهم ترین مراحل ماشین کاری است. یک برنامه نویس که نیروی انسانی می باشد. بعداز طراحی و ساخت پیکره دستگاه باید کد های مناسب را وارد کند. زیرا این مدل ماشین آلات سی ان سی بدون ماشین کاری و بدون کد کار نمی کنند. زبان ماشین کاری CNC به صورت G-Code می باشد.

G-Code اغلب رفتاری های مختلف را در ماشین های سی ان سی کنترل می کند که شامل سرعت، نرخ تغذیه و جهت و…است. این به طوری است که هنگامی که کد ها در دستگاه نوشته شود. دیگر نیازی به اپراتورهای انسانی نیست. کد ها معمولا تمامی کارها را انجام می دهند.

شاید به این مقاله نیز علاقمند باشید: تعمیر و نگهداری دستگاه CNC

مراحل برنامه نویسی دستگاه های CNC

cnc بعنوان دستگاه مدرنی شناخته می شود که بصورت اتوماتیک بعداز خواندن نقشه شروع به کارمی کند. این دستگاه ها با استفاده از برنامه نویسی قادر به انجام کارهای تعریف شده هستند. برنامه نوسی دستگاه سی ان سی برای عملکرد مناسب و عدایت درست cnc می باشد. دستگاه های برش  cnc  اغلب از کد های G  و همچنین  M-CODE برای کنترل کردن ماشین در زمان انجام فرایند برشکاری استفاده می کنند.

کد G به معنای موقعیت قرارگرفتن قطعه و یا ابزار است. با استفاده از این کد ها می توان قطعه مورد نظر را برای انجام کارهایی چون فرز کاری و یا برش اماده کرد. کد M در برنامه نویسی سی ان سی برای چرخش ابزار و دیگر عملکرد های مختلف را مشخص می نماید. برای مشخص کردن سرعت، شماره ابزار، قطر تیغه، تغذیه سیستم، از کد با ترتیب حروف الفبا استفاده می شود؛ مانند S,T,D و همچنین  F است.

برنامه نویسی دستگاه ،کار راحتی است ما در زیر به بررسی کلی این موضوع می پردازیم:

اولین مرحله

در این مرحله یک نقاشی دو یا سه بعدی به استفاده از کامپیوتر کشیده می شود. در واقع این نقاشی محصول نهایی می باشد.

دومین مرحله

نقاشی توسط رایانه به کد تبدیل می شود. این فرآیند به خاطر این است که کاری که مد نظر ماست به زبان قابل فهم کامپیوتر ترجمه شود.

سومین مرحله

اپراتور کد را به طور آزمایشی اجرا می کند این برای اطمینان حاصل کردن از درستی کامل کار است.

چهارمین مرحله

اگر برنامه نویسی ماشین بدون خطا باشد فرآیند به طور کامل انجام می شود. در صورتی که در G کد اشتباهی وجود داشته باشد، اپراتور آن را حل می کند و سپس کار را به تمام می رساند.

برنامه نویس ماشین آلات سی ان سی

مدل های مختلف برنامه نویسی  CNC

بطور کلی برنامه نویسی دارای 3 نوع اصلی می باشد. این مدل های اصلی از جمله  دستی، کامپیوتر (CAM )، محاوره ایی  هستند. اگر شخصی قصد برنامه نویسی سی ان سی را دارد، باید مهارت لازم در این زمینه را داشته باشد تا تفاوت و مزایا و معایب هرسه نوع برنامه نویسی را بداند. با انتخاب دسته مناسب برای دستگاه سی ان سی موجب راحتی کار و پیاده سازی عملیات درخواستی برروی قطعه کار می شود.

برش چگونه توسط دستگاه CNC انجام می شود ؟

روش ماشین cnc

در این گونه ماشین ها قطعات به صورت دورانی برش داده می شوند . این برش ها بسیار دقیق و ظریف هستند .معمولا برای طرح های پیچیده  این دستگاه محبوبیت بیشتری دارد در واقع  دستگاه  تراش مانند دستگاه برش عمل می کند با این تفاوت که دستگاه تراش طراحی انجام میدهد. دستگاه برش همان طور که از اسمش پیداش برش قطعات وظیفه آن است .

سی ان سی پلاسما

در این روش فشار گاز با حرارت و سرعت زیاد،  بیشتر بر روی قطعات فلزی طرحی ایجاد می کند، یا برش می دهد . در واقع ابزار کار برای تراش یا برش مشعل است نه ابزاری مانند تیغه فلزی و… 

سی ان سی با روش الکتریکی :

همان گونه که از اسمش پیداست از دو الکترد قوی برای ایجاد بار الکتریکی و جرقه استفاده می شود. این جریان الکتریکی با تولید گرما می تواند براش یا تراش طبق نقشه را پیاده سازی کند، و در آخر این نکته قابل ذکر است که دستگاه های سی ان سی نحوه عملکردشان و حتی نحوه برش کاری آنها‌ بستگی به نوع دستگاه دارد. در دنیای امروز دستگاهای متعددی وارد باز شده اند که هر کدام قابلیت های مخصوص خود را دارا هستند .

  تفاوت ریل واگن بامحور دنده شانه در دستگاه های CNC

کاربرد و اهمیت CNC در صنعت

زمانی که از یک ماشین برش نام برده می شود. منظور یک دستگاه مدرن و پیشرفته است که برای هدف های خاصی طراحی و تولید شده است. به همین دلیل طبیعی است که بصورت دقیق و حساب شده عملیات داده شده را پیاده سازی نماید. وجود این دستگاه فوق پیشرفته در صنعت بسیار کاربردی و مهم می باشد. در ادامه به معرفی برخی از کاربرد های آن میپردازیم:

  • استفاده از نرم افزار برنامه نویسی شده پیشرفته و هوشمند جهت هدایت و کنترل دستگاه
  • به حداقل رساندن دخالت انسانی در زمان برش ، سوراخکاری و …  همچنین کاهش خطاهای انسانی در حین کار
  • افزایش سرعت تولید محصولات بدون خطا و اصلاح مجدد
  • مقرون به صرفه بودن تولید از لحاظ اقتصادی
  • تقویت حوزه فعالیتی به دلیل طراحی شده اختصاصی برای کار روی متریال مخصوص
  • عدم وجود مشکل برای اپراتور و بالا رفتن ایمنی کار

ماشین آلات سی ان سی با خدمات 10 ساله پس از فروش

دستگاه های برش فلزات (هواگاز پلاسما )، CNC شیشه، سی ان سی چوب، CNC واترجت، CNC سنگ، CNC لیزر فایبر، دریل CNC، راسته بر عرضی بر، خطوط مونتاژ HوBOX تولید شده در شرکت ما با فروش شرایط ویژه و همچنین گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش تمامی قطعات 10 ساله ارائه می شود.

وجود این قابلیت و شرایط سبب اطمینان شما در زمان خرید از مجموعه ما می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید سی ان سی موردنظر در مدل و ابعاد تعریف شده و نحوه خرید و سفارش گذاری می توانید با شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت دستگاه CNC

دستگاه های برش با توجه به معیار های مختلف قیمت گذاری می شوند. این مدل دستگاه با درنظر گرفتن نسبت نوع کارکرد، قطعات مورد استفاده در ساخت، ابعاد دستگاه و دیگر موارد قیمت های متفاوتی دارند. همچنین دستگاه هایی که قدرت انجام حجم بالاتری از برش و برش با جزئیات بیشتری را دارند قطعا قیمت بالاتری خواهند داشت.

به دلیل قیمت بالای دستگاه های cnc، این دستگاه ها گاها به صورت کارکرده و دست دوم نیز به فروش می رسند که با قیمت پایین تری قابل خرید هستند. سی ان سی دستگاه بسیار حساسی است به همین دلیل نباید به دنبال خرید دستگاه کارکرده باشید .

مجموعه ما قراردادن فروش اقساطی و همچنین با قیمت های باوردنکردنی و بسیار مناسب نسبت به رقبا بهترین شرایط را برای تمامی صنعتگران فراهم کرده است. با وجود این موارد به راحتی می توانید با پرداخت مبلغ کم کسب و کار خودرا شروع کنید.

قیمت ماشین آلات سی ان سی

خرید دستگاه CNC

خرید دستگاه های سی ان سی برش کار چندان ساده ای نیست؛ زیرا از طرفی قیمت این دستگاه ها بسیار بالا می باشد و از سوی دیگر باید دقیقا متناسب با نوع مصرف مورد نظر انتخاب و خریداری شود. پیشنهاد ما به شما برای خرید سی ان سی، دریافت مشاوره رایگان از مجموعه برنا ابزار پیش از خرید دستگاه است.

همچنین با شرایط خرید اقساطی دستگاه سی ان سی می توانید با شرایطی آسان از مجموعه برنا ابزار خرید خود را انجام دهید. البته بهتر است بدانید که شرکت برنا ابزار با قرار دادن شرایط اقساطی باعث خرید آسان و بدون دغدغه برای صنعتگران در زمینه های مختلف شده است. جهت خرید اقساطی دستگاه cnc می توانید با مجموعه bornaabzars.com در تماس باشید.

خدمات پس از فروش دستگاه های CNC برنا ابزار

دستگاه های CNC بطور کلی از سه بخش اصلی و مهم تشکیل می شوند. بخش برقی، مکانیکی، نرم افزاری  قسمت های تشکیل دهنده یک دستگاه برش می باشد. بعداز استفاده و راه اندازی این دستگاه در طول زمان ممکن است دچار مشکل و ایراداتی شود.

برای تشخیص و عیب یابی cnc باید از متخصص آن کمک بگیرید. برنا ابزار بعنوان یک شرکت تولید کننده برتر آمادگی کامل در ارائه خدمات پس از فروش سی ان سی خود بصورت کامل را دارد. اگر دستگاه ما را خریداری کرده اید و دچار مشکل شده است با کارشناسان نصب و متخصصین ما تماس بگیرید. این شرکت برای سی ان سی که تولید می کند خدمات پس از فروش 10 ساله تمامی قطعات ارائه میدهد.

موارد گارانتی ماشین الات سی ان سی می شوند ؟

رفع هرگونه ایراد در عملکرد دستگاه و رفع نقص یا خرابی احتمالی در اجزای غیر مصرفی دستگاه و بازگرداندن دستگاه به شرایط کار طبیعی شامل تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب؛ از جمله موارد مورد ضمانت از طرف شرکت می باشد.

چه مواردی شامل گارانتی نمی شود ؟

  • استفاده نادرست از دستگاه  خارج از مشخصات تضمین شده توسط  ” برنا ابزار “
  • شکستگی، پارگی، یا هرگونه آسیب به اجزای دستگاه در اثر سقوط یا تحمل ضربات خارجی و یا ورود باد گرم و یا استفاده از آن در شرایط محیطی نامناسب .
  • ریختن مایعات و یا قراردادن اجسام سنگین برروی دستگاه .
  • باز کردن بدنه، قطعات یا هریک از اجزای دستگاه، دستکاری قسمت های الکترونیکی، مکانیکی و یا اقدام به تعمیر توسط افراد غیر مجاز ( خارج از عناصر فنی واحد خدمات پس از فروش برنا ابزار توس ) و به طور کلی اشخاص دیگر.
  • استفاده و اتصال برق غیر متعارف و غیر استاندارد و نوسان برق، با توجه به مشخصات فنی برق این دستگاه.
  • شکستگی یا خارج کردن برد های الکترونیکی دستگاه.
شرایط گارانتی ماشین آلات سی ان سی
سوالات متداول

دستگاه CNC چیست؟

برای آشنایی بهتر با این دستگاه پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با CNC را مطالعه نمایید.

روش انتخاب صحیح دستگاه سی ان سی چگونه است؟

در این مقاله از سایت برنا ابزار به طور کامل به معرفی دستگاه برش و موارد مرتبط با آن پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم آن را مطالعه نمایید.

دستگاه سی ان سی برای سوراخ کردن شیشه هم وجود دارد؟

بله . برنا ابزار بعنوان بزرگترین تولیدکننده انواع مختلف دستگاه های سی ان سی در ایران شناخته می شود. دریل CNC شیشه مدل سارنگ نیز یکی از تولیدات برتر این شرکت می باشد.

یکی از دستگاه های مناسب برش فلزات (کارهای خدماتی) چه دستگاهی می باشد؟

2 مدل از پرفروش ترین دستگاه های سی ان سی مناسب برای کارهای خدماتی مدل کیان و کاوش می باشد. این مدل دستگاه برش سی ان سی هواگاز پلاسما می باشد که دارای دو موتو کشنده طولی است. برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان برنا ابزار تماس بگیرید.

4.8/5 - (9 امتیاز)

10 comments

  1. ایمان رضاپور

    سلام ببخشید دستگاه برش cnc با ماشین cnc تفاوتی داره؟

    1. برنا ابزار

      درود بر شما
      خیر، ماشین و دستگاه برش cnc با یکدیگر تفاوتی نداشته و با هر دو اسم شناخته می شوند. از همراهی شما با مجموعه برنا ابزار سپاسگزاریم.

  2. سلام. میخواستم بدونم دستگاه های برش cnc چوب چه تفاوتی با هم دارند و شرایط فروششون چطور هست؟

    1. برنا ابزار

      درود بر شما
      پیشنهاد می کنیم برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید دستگاه برش cnc، با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. همچنین برای اطلاع از شرایط فروش دستگاه برش سی ان سی می توانید شرایط خرید اقساطی دستگاه cnc را مطالعه نمایید و یا با همکاران ما در ارتباط باشید.

  3. سلام و وقت بخیر . ببخشید شرایط خرید دستگاه های برش cnc یکسان هستند؟

    1. برنا ابزار

      سلام و درود برشما
      اگر منظور شما تعداد اقساط دستگاه سی ان سی است. خیر یکسان نیست . چراکه دستگاه های سی ان سی دارای قیمت های مختلفی هستند بنابراین شرایط آنها براساس قیمت و البته شرایط خودشما تعیین می شود.

  4. سلام و وقت بخیر
    قیمت دستگاه سی ان سی پلاسما با ابعاد ۲*۱.۵ چقد درمیاد؟؟؟ برای کار خدمات

    1. bornaabzar

      سلام خدمت شما دوست گرامی
      محصولات برش سی ان سی فلزات ما در مدل های مختلفی استکه با ابعاد دلخواه می توانید سفارش گذاری کنید. به همین دلیل برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات لازم قبل از خرید دستگاه درست و موردنیاز گارگاه خود با شماره های ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. باتشکر

  5. اسماعیلی

    برای تولید ظروف چوبی از کدام سی ان سی میتوان استفاده کرد؟؟نمونه کار فیلم دارین از دستگاهتون؟

    1. سلام و درود برشما
      برای تولید ظروف چوبی شما می توانید از دستگاه های سی ان سی چوب خراطی استفاده کنید. برای راهنمایی بهتر با شماره 09123276628 تماس بگیرید. باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.