دریل سی ان سی سه جهت

3,113,000,000تومان

  • دریل CNC سه جهت
  • محصول برناابزار توس
  • دارای کیفیت سوراخکاری بالا
  • دارای ابعاد سفارشی
  • قابلیت تکرارپذیری
  • دارای کلمپ متحرک (بصورت سفارشی )
  • قادر به سوراخکاری از چند جهت بصورت همزمان
  • سرعت حرکت بالای دستگاه
  • مجهز به نرم افزار کاملا فارسی جهت تهیه نقشه اولیه
  • قابلیت کنترل دور اسپیندل و سرعت حرکت دستگاه در نرم افزار
  • قابلیت تعریف چندین نقطه صفر متفاوت

(جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید و سفارش گذاری دستگاه دریل CNC میتوانید با کارشناسان برناابزار در ارتباط باشید.)

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

دریل سی ان سی سه جهت حفاری NC یک روش ماشینکاری دقیق CNC است که از کنترل عددی کامپیوتری (CNC) استفاده می‌کند که در آن از مته‌ها برای سوراخ کردن یک ماده استفاده می‌شود. برخلاف حفاری دستی، حفاری CNC از قدرت رایانه‌ها برای کنترل حرکات مته‌ها استفاده می‌کند و از دقت و ثباتی که عملیات دستی نمی‌تواند مطابقت داشته باشد، تضمین می‌کند. این روش برای صنایعی که به دقت بالایی نیاز دارند، مانند هوافضا، خودروسازی و الکترونیک، که در آن‌ها حتی یک اختلاف جزئی می‌تواند منجر به مشکلات مهمی شود، سودمند است.

برناابزار اولین و بزرگترین تولید کننده انواع دستگاه برش cnc درایران

ویژگی های دریل سی ان سی سه جهت

ویژگی کاربردی و مهم دیگر دریل سی ان سی سه جهت قابلیت کنترل دور موتور آن است که علاوه بر دارا بودن این قابلیت. می توانید با استفاده از نرم افزارهای تعبیه شده بر روی دستگاه، سرعت حرکت دستگاه را تعیین کنید. تا دستگاه با استفاده از سرعت انتخابی شما، سوراخ کاری را انجام دهد و افزایش و کاهش سرعت کارهای دریل را مطابق با نیاز خود تعیین کنید.

یکی از ویژگی های بسیار کاربردی دریل CNC این است . می توان به صورت یک باره و کاملا همزمان صفحات فلزی که روی هم قرار می گیرند را با هم سوراخ کند. البته دقت داشته باشید که تعداد ورق ها باید چیزی حدود۴_۵ عدد باشد . و همچنین ضخامت این ورق ها تا ۸۰ میلی متر قابل قبول است. لازم به ذکر است که برای مهار کردن قطعه های کار بر روی میز، از گیره های هیدرولیک در این استفاده شده است.

از دیگر ویژگی های جالب دستگاه دریل CNC می توان به تمیز کاری کردن دستگاه اشاره کرد. که با استفاده از سیستم سفاله کش تمام اتوماتیک، براده ها را جمع آوری و تمیز می کند. همچنین شایان ذکر است که دریل CNC از موتورهای بسیار قدرتمندی بهره برده است. از طرفی هم در طول و هم در عرض دستگاه تعبیه شده است.

فروش اقساطی دستگاه سی ان سی پلاسما در مدل های مختلف با کاربرد های متنوع در برناابزار

یکی از ویژگی های بی نظیر و عالی دریل سی ان سی سه جهت توانایی بالای آن در ثبت و ذخیره برنامه ها و دستورات سوراخ کاری است که به آن داده شده است. این دریل فوق العاده می تواند برنامه ها و نوع سوراخ کاری را در خود ثبت کند . با این کار در زمان صرفه جویی کند. در عین الگو پذیری از برنامه ثبت شده فوق العاده با دقت و با سرعت عمل فعالیت می کند.

دریل سی ان سی سه جهت

مزایای دریل سی ان سی سه جهت

برای تعمیر دریل CNC نیازی نیست دستگاه را به خارج از کشور بفرستید . این ویژگی نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می گردد. صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد . همچنین این دستگاه قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری نسبت به سایر نمونه های اروپایی دارد. در ادامه به بررسی سایر مزایای دریل CNC خواهیم پرداخت.

  • دقت و سرعت بالا
  • تسهیل در سیستم کاربری آن
  • قیمت مناسب
  • قدرت بالای موتور

موارد ذکر شده جز مزایای دریل CNC هستند که شما با خرید این دستگاه بی نظیر می توانید. تمامی سوراخ کاری های مربوط به کار خود را انجام دهید. از داشتن این دریل فوق العاده حرفه ای و عالی بهره مند شوید.

دریل سی ان سی سه جهت سوراخکاری چگونه کار می کند؟

دریل سی ان سی سه جهت یک طرح دیجیتال را از طریق یک سری مراحل برنامه ریزی شده به یک قسمت ملموس تبدیل می کند و اطمینان حاصل می کند که هر سوراخ با مشخصات دقیق حفر شده است.

این فرآیند با یک مرحله طراحی و برنامه ریزی شروع می شود، جایی که مفهوم متولد می شود و در مراحل مختلفی حرکت می کند که هر کدام برای نتیجه نهایی حیاتی هستند.

سفر حفاری CNC از مفهوم تا تکمیل شامل چندین مرحله است که هر کدام دارای اهمیت منحصر به فرد خود هستند:

  • طراحی و برنامه ریزی: این مرحله اولیه شامل مفهوم سازی محصول و برنامه ریزی الزامات حفاری است. اینجاست که ایده ها با استفاده از نرم افزار CAD (Computer-Aided Design) به طرح های دیجیتال تبدیل می شوند. این نرم‌افزار به طراحان اجازه می‌دهد تا مدل‌های سه‌بعدی دقیقی ایجاد کنند و طرحی را برای فرآیند تولید ارائه دهند.
  • مدلسازی CAD: پس از برنامه ریزی اولیه، مرحله بعدی توسعه یک مدل سه بعدی دقیق از قطعه مورد حفاری است. نرم افزار CAD در این مرحله نقش بسزایی دارد و امکان مدل سازی دقیق قطعه با تمامی مشخصات لازم را فراهم می کند.
  • انتخاب مواد: انتخاب مواد مناسب برای موفقیت عملیات حفاری بسیار مهم است. این ماده نه تنها باید برای استفاده مورد نظر قطعه مناسب باشد بلکه باید با فرآیند حفاری نیز سازگار باشد.
  • برنامه نویسی: این مرحله شامل ترجمه مدل CAD به دستورالعمل هایی است که دستگاه دریل سی ان سی سه جهت بتواند آن را درک کند. نرم افزار CAM (Computer-Aided Manufacturing) برای توسعه این دستورالعمل ها استفاده می شود که سپس به G-code، زبانی که ماشین های CNC می خوانند، تبدیل می شوند.
  • G-Code Generation: G-code خروجی نهایی مرحله برنامه نویسی است که شامل تمام دستورالعمل های دستگاه دریل CNC سه جهت است. این شامل حرکت مته، سرعت حفاری و عمق هر سوراخ است.
  • راه اندازی: قبل از شروع حفاری، دستگاه باید راه اندازی شود. این شامل نصب مته، محکم کردن قطعه کار و کالیبره کردن دستگاه برای اطمینان از دقت است.
  • سوراخکاری: هسته فرآیند، جایی که دستگاه G-code را برای سوراخ کردن قطعه کار اجرا می کند. این می تواند شامل چرخه های مختلف حفاری باشد، بسته به نیاز:

G73 (چرخه شکستن تراشه): ایده آل برای سوراخ های عمیق، جلوگیری از تجمع تراشه ها.

G81 (گردش حفره کم عمق): برای سوراخ های کم عمق استفاده می شود و حفاری تمیز و دقیق را تضمین می کند.

G83 (گردش حفره عمیق): به طور خاص برای سوراخ های بسیار عمیق، دارای یک حرکت نوک زدن برای مدیریت برداشتن تراشه است.

  • نظارت و تنظیم: در طول فرآیند سوراخکاری، نظارت مستمر برای اطمینان از اینکه همه چیز طبق برنامه پیش می رود ضروری است. ممکن است برای محاسبه هرگونه انحراف، تنظیمات لازم باشد.
  • پس از پردازش: پس از سوراخکاری، قطعه کار اغلب نیاز به پردازش اضافی دارد، مانند سوراخ کردن برای حذف هر گونه لبه های تیز و عملیات تکمیل برای رسیدن به سطح مورد نظر.
  • کنترل کیفیت و بازرسی: مرحله نهایی شامل بازرسی قطعات حفاری شده برای اطمینان از مطابقت با مشخصات مورد نیاز است. این شامل بررسی ابعاد، پرداخت سطح و کیفیت کلی سوراخ ها است.

جهت ثبت سفارش دستگاه دریل سی ان سی و یا استعلام قیمت و شرایط با شماره های ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

دستگاه دریل سی ان سی سه جهت چه موادی را سوراخ می کند؟

دریل سی ان سی سه جهت می توانند با طیف گسترده ای از مواد کار کنند. درک انواع موادی که می توان حفاری کرد برای بهینه سازی فرآیندهای تولید و دستیابی به نتایج مطلوب بسیار مهم است. در اینجا نگاهی به نوع اصلی مواد مناسب برای حفاری CNC داریم:

فلزات: این دسته شامل آلومینیوم، فولاد، فولاد ضد زنگ، برنج، مس و تیتانیوم است. فلزات به دلیل استحکام و دوام معمولاً در تولید مورد استفاده قرار می گیرند. حفاری CNC می تواند به طور دقیق سوراخ هایی را در این مواد برای کاربردهای مختلف ایجاد کند.

مشخصات فنی

نوع مکانیزم X,Y,Z 3 AXIS
ولتاژ کاری AC 380v 50Hz
اسپیندل 5.5kw-سه عدد
ابعاد کارگیر 12000*1500*600 mm
دور اسپیندل 800-1800rpm
حداکثر توان مصرفی دستگاه 18kw
نوع موتور های حرکتی AC servo motor
مته های HSS 6~32mm
مته های INSERT 14~36mm
سیستم رانش Ball screw
کلمپ هیدرولیک متحرک 2 عدد
حداکثر خطای سیستم کنترل 0.01mm
حداکثر خطای ماشین 0.1mm
دقت حرکتی دستگاه +-0/05mm
دقت سوراخکاری دستگاه +-0/1mm
ماکزیمم سرعت خطی محور X,Y 10000mm/min
ماکزیمم سرعت خطی محور Z 3000mm/min
کنترلر Radonix LAN
کامپیوتر PC , MONITOR19”
تابلو برق EXTERNAL AND INTERNAL
قابلیت خواندن G-CODE استاندارد
دارای کامپیوتر به همراه نمایش گرافیکی زیبا از محل فعلی برشکاری

ویدئو

کاتالوگ

کاتالوگ دستگاه دریل CNC سه محور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل سی ان سی سه جهت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.