اولین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در ایران

اولین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در ایران

خرید اقساطی دستگاه CNC

خرید اقساطی دستگاه CNC

آیا خرید دستگاه برش CNC اقساطی توجیه اقتصادی دارد؟

خرید اقساطی دستگاه CNC برای افرادی که در اول راه هستند و به تازگی به فکر راه اندازی کارگاه افتاده اند می تواند راه حل خوب و اقتصادی باشد. البته گروهی از خریداران با این گزینه توافق نداشته و باور دارند که هزینه های بیشتری به آنها تحمیل خواهد شد.

اما این یک واقعیت است که بسیاری از مبتدیان نمی توانند قیمت دستگاه برش CNC را بپردازند و بنابراین باید به سراغ دستگاه های قسطی بروند. و از آنجایی که ما در تیم برنا ابزار با افراد مختلفی در این صنعت در ارتباط بوده ایم و شرایط آنها را درک می کنیم.

در این مقاله می خواهیم گزینه های اقتصادی خرید اقساطی سی ان سی را بررسی کرده و مزایا و معایب آن را معرفی کنیم. همچنین میخواهیم به شما بگوییم که چگونه می توانید با پیش پرداخت 50 درصدی از مبلغ کل یک دستگاه سی ان سی صاحب آن شوید، و بدون بهره مابقی مبلغ را بصورت ماهانه پرداخت نمایید.

برای خرید دستگاه های برش CNC به صورت شرایطی و با بهترین قیمت با برنا ابزار تماس بگیرید.

خرید اقساطی دستگاه CNC - برناابزار
خرید اقساطی دستگاه cnc

آیا خرید اقساطی دستگاه CNC گران تمام می‌شود ؟

برای شروع خرید اقساطی سی ان سی به معنای خرید و انتخاب دستگاهی است که در یک برنامه بلند مدت مشخص باید هزینه آن را پرداخت کنید. جهت خرید اقساطی ماشین الات سی ان سی از برنا ابزار شما ملزم به پرداخت هزینه ای اضافی نخواهد شد، چرا که شرایط اقساطی ما بدون سود و بهره می باشد. شما می توانید با پراخت 50% از مبلغ کل قرارداد بعنوان پیش پرداخت سفارش گذاری برای ساخت دستگاه مورد نظر را انجام دهید.

همچنین بعداز مدت زمان ساخت و آماده شدن دستگاه با دادن چند فقره چک (تعداد چک بسته به توافق بین خریدار و فروشنده می باشد) دستگاه سی ان سی خود را تحویل می گیرید. (زمان وصول چک اول 30روز پس از تحویل دستگاه است). بنابراین نگران پرداخت مبلغ بیشتری برای بدست آوردن سی ان سی را نداشته باشید.

سرمایه اولیه برای خرید اقساطی دستگاه CNC چقدر است ؟

شاید شما جوانی باشید که جدیدا به عنوان یک اپراتور CNC کار کرده اید. (یک تکنسین برش CNC به چه مهارت هایی نیاز دارد) و حالا تصمیم می گیرید به طور مستقل در یک کارگاه کار کنید. آیا واقعا سرمایه کافی برای راه اندازی کارگاه دارید؟ آیا گرفتن وام و خرید دستگاه برای شما آسان است ؟

  ماشین آلات سی ان سی فرز + کاربرد

قطعا افراد زیادی هستند که توانایی خرید دستگاه CNC بصورت نقدی را ندارند و از توان مالی آنها خارج است. حمایت اولیه برای این افراد به معنای شروع کار و رونق آن هست. بنابراین خرید اقساطی دستگاه CNC این امکان را به آنها می دهد که با سرمایه اولیه کم کارگاه خود را راه اندازی کرده و اقساط آن را به گذر زمان پرداخت کنند. و با توجه به بند اول برنا ابزار با قرار دادن شرایط اقساطی بدون سود بهترین انتخاب برای آنها می باشد. وجود این شرایط سبب می شود تا در پایان صاحب یک کارگاه شوید.

خرید اقساطی دستگاه CNC - سرمایه اولیه برای خرید

علت خرید اقساطی دستگاه CNC

یکی از بدی های خرید اقساطی بازپرداخت اقساط در مدت زمان طولانی است. و معمولا پرداخت اقساط در یک زمان خاص، از نظر روحی شاید برای شما ناراحت کننده باشد. فرض کنید در طول ماه 4 میلیون در یک کارگاه کار می کنید و باید 3 میلیون آن را به عنوان قسط دستگاه خود بپردازید.

که تکرار این روند در یک یا دو سال به مرور زمان اذیت کننده می شود و نیاز به برنامه ریزی درست دارد. به همین دلیل معمولا افرادی که از گزینه خرید اقساطی دستگاه CNC استفاده می کنند در زمان بازپرداخت آن شرایط سختی را تجربه می کنند و باید ماندگاری زیادی در این راه داشته باشند.

روش های خرید اقساطی دستگاه CNC

این گزینه برای افرادی مناسب است که کارگاه دارند و به رونق کافی رسیده اند. البته این گزینه برای کسانی که در اول راه هستند و می خواهند برای خود کارگاهی ایجاد کنند نیز بسیار موقعیت خوبی می باشد.

فکر کنید تولید کافی داشته اید و کسب و کار شما به گونه ای پیشرفت کرده است که اکنون می توانید چندین سفارش را در طول روز، هفته بسپارید. در این صورت به یک دستگاه پیشرفته نیاز دارید یا همزمان چندین دستگاه برش CNC خریداری کنید و اگر بودجه کافی برای این کار ندارید، چالش بعدی شما آغاز خواهد شد.

خرید اقساطی CNC در این مرحله این مزیت را دارد که پرداخت 50 درصد از کل مبلغ دستگاه می توانید صاحب آن شوید. برای پرداخت 50 درصد دیگر مبلغ دستگاه می توانید چند فقره چک با مبالغی که حدس میزنید می توانید در طی یک ماه آن را پرداخت کنید ، به فروشنده دستگاه بدهید.

یکی از مزیت هایی که برناابزار برای خرید راحت صنعتگران فراهم نموده این است که اولین پرداخت چک یک ماه بعداز زمان تحویل دستگاه می باشد. با وجود این شرایط می توانید خرید دستگاه موردنیاز خود را بدون هیچ گونه دغدغه و استرسی انجام دهید.

  دستگاه CNC چیست؟
روش های خرید اقساطی دستگاه CNC

وام خرید دستگاه CNC (وام دانش بنیان)

دستگاه های CNC ماشین آلات مناسب صنایع مختلفی چون فلز، سنگ، شیشه، چوب می باشد. به دلیل مدرن و پیشرفته بودن این مدل دستگاه های سی ان سی  قیمت آنها بسیار سنگین است. بنابراین ممکن است بسیاری از صنعتگران از خرید آن سر باززنند و یا تعلل کنند.

اما شرکت برنا ابزار توس این نوید را به شما عزیزان می دهد که دیگر نگران خرید دستگاه بصورت نقدی و پرداخت یک جا نباشید. اولین شرایطی که برناابزار برای تمامی افراد قرارداده است. شرایط خرید اقساطی 50 درصد نقد و الباقی طی چند فقره چک می باشد(که در این مقاله به توضیح کامل آن پرداختیم).

دومین روش برای خرید این دستگاه سی ان سی این است که بعداز امضای قرارداد خرید و سفارش گذاری دستگاه موردنظر می توانید با ارائه قرارداد از وام دانش بنیان استفاده نمایید.

شرایط گرفتن وام دانش بنیان برای خرید دستگاه سی ان سی

اگر برای خرید دستگاه های برش سی ان سی نیازمند گرفتن وام هستید. باید بدانید که فقط 70 درصد از مبلغ قرارداد را پرداخت می کنند. همچنین اینکه وام دانش بنیان با کارمزد 10 درصد از سود سالیانه برای باز پرداخت مبلغ وام محاسبه می شود.در ادامه شخص گیرنده باید دارای شرایطی از قبیل :

خرید دستگاه CNC با وام دانش بنیان

مدت زمان انجام پروسه دریافت وام دانش بنیان

بعد از طی مراحل و آماده کردن شرایط برای دریافت وام دانش بنیان حدود یک هفته زمان تکمیل و تشکیل پروند برای دریافت می باشد. بعد از این مدت حدود سه ماه زمان می برد تا بطور کامل و قطعی اعلام کنند که وام به شما تعلق می گیرد و می توانید آن را دریافت کنید.

البته بهتر است بدانید که گرفتن این نوع وام کمی مشکل است. و در برخی موارد علارقم  کامل بودن مدارک ممکن است مدت زمان واریزی وام به حساب شما کمی طولانی تر از 3 ماه شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان برنا ابزار در این خصوص مشاوره های لازم را دریافت نماید.

برای خرید مواد اولیه سرمایه کافی دارید ؟

همانقدر که خرید برش CNC و خرید دستگاه فرز CNC برای یک کارگاه اساسی است. خرید مواد اولیه نیز مهم و تعیین کننده بوده و گرچه امکان دارد در ابتدای کار به مواد اولیه زیادی نیاز نداشته باشید و فعالیت شما در یک کارگاه خانگی انجام شود.

اما قطعا نیاز به برنامه ریزی قوی تری برای بلند مدت دارید تا بتوانید نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید. حال اگر تمام سرمایه اولیه خود را برای خرید دستگاه خرج کنید مطمئنا چیزی برای خرید مواد اولیه نخواهید داشت و با مشکل مواجه خواهید شد.

  کاربرد دستگاه cnc

در این میان خرید اقساطی CNC به شما کمک می کند تا بخشی از سرمایه اولیه خود را به خرید مواد اولیه اختصاص دهید و به مرور زمان کمبودهای کارگاه خود را رفع کنید. حتی می توانید بخشی از سرمایه خود را به استخدام نیروهای متخصص در کارگاه اختصاص دهید تا شرایط بهتری را تجربه کنید.

مجموعه برنا ابزار، تولید کننده انواع دستگاه cnc سنگ و cnc چوب در ایران است.

خرید دستگاه CNC با وام دانش بنیان

برای پیشرفت، کارگاه در اختیار دارید ؟

اگر چه ممکن است یک کارگاه فراز و نشیب های زیادی را در مسیر خود تجربه کند. اما اگر در زمینه تبلیغات و بازاریابی موفق باشید و مهارت خود را در کار با دستگاه نشان دهید. مطمئناً بالارونده و امیدوارکننده خواهد بود. از سوی دیگر، به عنوان صاحب کارگاه، هرگز نمی توان امید داشت که در همان ابتدا به قله صعود کنید.

شرایط فروش دستگاه CNC قبل از تمام شدن اقساط

شاید برای شما سوال پیش بیاید که آیا می توان دستگاه CNC خریداری شده را فروخت ؟ درصورتی اقساط کامل پرداخت نشده اند ؟ در این صورت کارشناسان می توانند دستگاه شما را بعنوان سی ان سی دست دوم بفروش برسانند .

خرید دستگاه سی ان سی

خرید قسطی دستگاه CNC به هیچ وجه نمی تواند گزینه بد و نامعقول باشد اما در هر صورت این روش سختی ها و عوارض خاص خود را دارد که شما به عنوان یک حرفه ای باید بتوانید آن ها را مدیریت کنید. این روش خرید به شما کمک می کند تا کارگاه خود را با سرمایه کمتر راه اندازی کنید. سرمایه کافی برای استخدام نیروهای مجرب یا خرید مواد اولیه داشته باشید و برای رونق کارگاه خود برنامه ریزی کنید.

چرا باید دستگاه CNC را به طور اقساطی خریداری کنیم؟

قیمت دستگاه های CNC بسیار بالا بوده و ممکن است خرید نقدی آن برای برخی امکانپذیر نباشد از این و خرید اقساطی این دستگاه ها بسیار راحت تر خواهد بود.

آیا خرید اقساطی دستگاه های سی ان سی منطقی است؟

در صورتی که از مراکز معتبری مانند مجموعه برنا ابزار bornaabzars.com دستگاه سی ان سی قسطی خریداری کنید بله کاملا منطقی است زیرا این دستگاه ها با شرایط پرداخت آسان و بدون کارمزد واگذار می شوند.

آیا برنا ابزار امکان بستن قرارداد رسمی برای دریافت وام دانش بنیان دارد؟

بله . برناابزار بعنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده می باشد که قادر با ارائه قرارداد های رسمی است. برای خرید دستگاه و سفارش گذاری می توانید با دفتر مرکزی این شرکت در ارتباط باشید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

2 comments

  1. درود به شما واقعا درجهت بالا بردن صنعت شما گام مهمی برداشتید ممنون و یک سوال دارم آیا با دریل های سه محور cncمیتوان گوی های فلزی رادر زوایایمختلف سوراخ وقلاویز کاری کرد ممنون میشوم بفرمایید مانا و پایدار باشید

    1. bornaabzar

      سلام و درود بر شما
      تشکر بسیار بابت توجه شما
      اگر مشکلی نیست با شماره 09123276628 خانم مهندس تماس بگیرید. تا اطلاعات دقیق رو خدمتتون ارائه بدند.
      باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.