اولین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در ایران

اولین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در ایران

عوامل موثر بر قیمت دستگاه CNC

عوامل موثر بر قیمت دستگاه CNC

عوامل موثر بر قیمت دستگاه CNC، همانطور که تجهیزات CNC را مرور می کنید، متوجه خواهید شد که قیمت ها می توانند بسیار متفاوت باشند. با وجود انواع مختلف ماشین‌های CNC در بازار که متناسب با نیازها و کاربردهای مختلف هستند، عوامل متعددی بر هزینه اولیه تأثیر می‌گذارند. این شامل:

برای خرید دستگاه برش CNC بصورت نقد و اقساط با برنا ابزار تماس بگیرید

قدرت و کنترلر

بسته به نیاز شما، مهم است که در نظر بگیرید که چه اندازه به یک دوک CNC ممکن است نیاز داشته باشید. دوک های بزرگتر قدرت بیشتری را حمل می کنند و به اپراتور CNC اجازه می دهد تا بارهای کاری جدی تری را تحمل کند، با این حال، هزینه بیشتری دارند. به عنوان مثال، سرعت بالا برای موادی مانند آلومینیوم، چوب، مواد کامپوزیت، لمینت ها و غیره بهترین است.

علاوه بر نیازهای برق، فاکتور مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که کدام کنترلر CNC را ترجیح می دهید. کنترلر CNC یک اصطلاح کلی است که به یکی از چندین دستگاه اشاره دارد اما سیستم کنترل کامل ماشین را خلاصه می کند. یک کنترلر بخش مهمی از یک ماشین CNC است زیرا سیستم کامپیوتری را به اجزای مکانیکی یک ماشین CNC متصل می کند.

وظیفه اصلی آن دریافت سیگنال ها از یک کامپیوتر و تفسیر آن سیگنال ها به حرکت مکانیکی از طریق خروجی موتور است. اگر به دنبال یک کنترلر قابل اعتماد، با استفاده آسان و آموزش پسند هستید، در نظر گرفتن یک CNC همراه با یک کنترلر FANUC می تواند با هزینه ها در نظر گرفته شود.

  مشکلات رایج در دستگاه های برش پلاسما CNC

کاربرد (عوامل موثر بر قیمت دستگاه CNC)

در برنا ابزار، ما انواع ماشین‌های CNC را داریم که می‌توانند چندین متریال را بر عهده بگیرند و به مغازه‌ها و اپراتورها اجازه می‌دهد تا آزادی استفاده از CNC خود را برای کاربردهای مختلف داشته باشند. به عنوان مثال، لیزرهای CO2 ما می توانند بر روی انواع چوب، اکریلیک، پلاستیک، شیشه، لاستیک و غیره حکاکی و برش دهند. ما همچنین لوازم جانبی را ارائه می‌دهیم که جابه‌جایی بین برنامه‌ها و مواد را آسان‌تر می‌کند، از جمله تعویض ابزار خودکار و میزهای خلاء.

اندازه دستگاه

یک عامل مهم که می تواند با هزینه یک دستگاه CNC مرتبط باشد، اندازه میز است. یک منطقه کاری کوچکتر ممکن است ارزان تر باشد، اما به محدودیت های انواع پروژه هایی که می توانید انجام دهید نیز می افزاید. اگر فضای محدودی دارید و مطمئن هستید که کارگاه یا کسب‌وکار شما فقط می‌تواند یک آستانه کاری خاص را انجام دهد، یک CNC رومیزی کوچک‌تر ممکن است بهترین کار را داشته باشد، زیرا معمولاً در اندازه‌های میز 2×4 هستند.

با این حال، برای کارگاه‌های حرفه‌ای‌تر که به دنبال پذیرش تقاضای بیشتر و رشد کسب‌وکار خود هستند، لاگونا روترهای CNC بزرگ‌تر را با اندازه‌های جدول ارائه می‌دهد که از مدل‌های 4×4، 4×8، و 5×10 می‌آیند، ایده‌آل برای مشاغلی که نیاز به فضای تخت بزرگ‌تری دارند. در مشاغلی مانند کابینت سازی یا تابلوسازی.

متریال قابل برش در دستگاه CNC (عوامل موثر بر قیمت دستگاه CNC)

ماشین های CNC می توانند چوب، اکریلیک یا ورق فلز از جمله آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و مس را شکل دهند. موادی که دستگاه برش می دهد می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد:

سی ان سی چوب در مدل های مختلف بسیار کاربردی برای صنایع چوب

هزینه یک دستگاه CNC برای فلزکاری چقدر است؟

کار کردن با فلز سخت‌تر از چوب است، بنابراین قیمت ماشین‌های CNC که فلز را برش می‌دهند گران‌تر است. علاوه بر این، فلزکاری معمولاً به تلرانس های سخت تری نیاز دارد که قیمت کلی را نیز افزایش می دهد. با این حال، قیمت ها می تواند بر اساس نوع فلز متفاوت باشد.

  cnc رومیزی

به عنوان مثال، برنا ابزار دستگاه های CNC را ارائه می دهد که برای کار بر روی فلزات نرم، مانند آلومینیوم و مس طراحی شده اند، بنابراین کاربران می توانند ماشین های مقرون به صرفه برای نیازهای خود پیدا کنند، اما ما همچنین برش های لیزری فیبر یا پلاسما را ارائه می دهیم که می توانند با فولاد ضد زنگ در ابعاد ضخیم تر کار کنند.

هزینه یک دستگاه CNC برای چوب چقدر است؟

قیمت دستگاه های CNC چوب بسیار متفاوت است. کسانی که از کار با چوب برای سرگرمی لذت می برند می توانند یک دستگاه سرگرمی کوچک فقط با چند هزار دلار تهیه کنند. با این حال، اگر یک تجارت حرفه ای نجاری دارید، باید کمی بیشتر هزینه کنید – بین 50 تا 10 هزار دلار.

ماشین آلات سی ان سی پلاسما را بصورت اقساط بدون سود با گارانتی 1 ساله تمامی قطعات از ما خریداری کنید

به این مقاله رای دهید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.