اولین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در ایران

اولین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در ایران

پمپ وکیوم CNC

پمپ وکیوم CNC چیست ؟

پمپ وکیوم CNC یکی از پرکاربردترین دستگاه های وکیوم می باشد. ورق های نازک با استفاده از دستگاه حکاکی CNC برش داده و راه راه می شوند. دستگاه CNC وکیوم برای حکاکی روی چوب در صنایع مختلف، از جمله کابینت سازی و طراحی داخلی، طراحی و تولید جلو مبلی و پارتیشن، کمد، میز اداری و غیره است.

خرید دستگاه برش CNC بصورت اقساط بدون بهره در برنا ابزار

مشخصات پمپ وکیوم CNC:

  • قابلیت حکاکی دو یا سه بعدی
  • کنترلر انتقال فایل حرفه ای به دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر
  • برق ورودی سه فاز
  • جمع کننده دوتایی کیسه dos
  • مواد ساخته شده از میز استخوان پی وی سی
  • مجهز به سرور موتور لینکاینین

دستگاه میز CNC وکیوم از طریق یک لوله در زیر سطح دستگاه چوب با استفاده از پمپ خلاء لوله شده و به یک سینی سوراخ دار متصل می شود. وقتی تخته چوبی را روی میز قرار می دهیم و با فشار منفی تولید شده توسط تخته پمپ خلاء محکم به میز می چسبد و در این زمان دستگاه حکاکی شروع به کار می کند. کل فرآیند بیش از 10 ثانیه طول نمی کشد. کارایی بالا سرعت بالا بسیار مناسب برای حکاکی روی درب های چوبی، مبلمان و سایر مبلمان چوبی.

انواع پمپ وکیوم CNC

پمپ های وکیوم نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند و قابلیت و کیفیت آنها برای تثبیت قطعه کار نیز متفاوت است. با توجه به روش های مختلف خنک کننده، پمپ های وکیوم را می توان به کولر آبی، کولر روغن پمپ خلاء و کولر هوا پمپ خلاء تقسیم کرد. کولر آب پمپ خلاء با گردش آب خنک می شود، اثر خنک کننده خوب است اما برای عملکرد مناسب هزینه تعمیر و نگهداری بالا است.

خرید ماشین آلات سی ان سی چوب با کیفیت و ابعاد دلخواه و بصورت سفارشی در برنا ابزار

تفاوت پمپ وکیوم روغنی با پمپ وکیوم آبی (پمپ وکیوم CNC )

پمپ وکیوم خنک کننده روغن با استفاده از آن روغن وکیوم بهتری تولید و تثبیت می کند و با نگهداری آسان و به موقع می توان از آن برای تمام عمر استفاده کرد. قیمت اولیه خرید پمپ وکیوم روغن خنک کننده نسبتاً بالا است، اما در دراز مدت این هزینه با عملکرد خوب و تعمیر و نگهداری آسان جبران می شود.

  آموزش کار با ماشین آلات CNC بصورت تخصصی

پمپ وکیوم خنک کننده هوا صدای بیشتری نسبت به پمپ های وکیوم آب تولید می کند که عملکرد ساده تر و بهتری دارند و استفاده راحت تری دارند. پمپ خلاء را انتخاب کرد. ورق ام دی اف بسته یک راه ساده برای ثابت کردن قطعه کار روی میز با سفت کردن پیچ ها به صورت دستی است.

برخی از میزهای دستگاه های CNC دارای لایه آلومینیومی با شیار T مانند انگلیسی هستند گاهی به دلیل نامنظم بودن مواد ام دی اف جذب خلاء آسان نیست و یا کار نیاز به برش و کارهای دیگر دارد. در این صورت انتخاب میز شکاف پی وی سی مناسب تر است، کار حکاکی نسبتا طولانی انجام می شود. نگران بستن قطعه برای چند دقیقه نباشید. مطمئن شوید که قطعه حرکت نمی کند.

یکی دیگر از کاربردهای خلاء، بستن و نگه داشتن مواد است (پمپ وکیوم CNC )

تکنولوژی بسته شدن خلاء ساده

ما صفحات وکیوم و تشک های آسیاب را برای مواد مختلف ارائه می دهیم تا به راحتی و به سرعت مواد را روی میزهای خلاء نگه داریم. فناوری آب بندی خلاء روشی ارزان برای آب بندی مواد صاف و انعطاف پذیر است.

صرفه جویی در زمان برای مواد نازک تا 90٪

بدون لرزش مواد نازک و انعطاف پذیر

در مقایسه با صفحات بست مغناطیسی، قیر از مواد غیر مغناطیسی نیز امکان پذیر است

بستن فیلم های مختلف با صفحه آداپتور مخصوص

آسان برای جمع آوری و جابجایی

قدرت بسته شدن بالا در هر سانتی متر مربع از طریق مته های 6 میلی متری “(در پایین آگهی)” وکیوم CNC، وکیوم چوب، وکیوم غشایی، چوب CNC، پمپ وکیوم دستگاه CNC، فروش پمپ وکیوم، خرید پمپ وکیوم، تعمیر پمپ وکیوم ( در پایین آگهی).

جهت اطلاع از قیمت و شرایط خرید اقساطی دستگاه مورد نظر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

به این مقاله رای دهید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.