اولین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در ایران

اولین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در ایران

برش پلاسما در ماشین آلات cnc

چرا از برش پلاسما برای دستگاه CNC فلزات استفاده می شود؟

برش پلاسما در ماشین آلات cnc، دستگاه CNC از یک برش پلاسما برای برش فلزات نازک تا ضخیم در امتداد یک شبکه چند محوره استفاده می کند. روش CNC مزیتی نسبت به ابزارهای برش پلاسما دستی، به دلیل برنامه ریزی و کنترل برش توسط کامپیوتر به جای حرکت انسان دارد.

CNC جایی است که سرعت و دقت بالا با هزینه کم روبرو می شود. آنچه که به عنوان یک فرآیند ساده آغاز شد، به یک روش سریع و مولد برای برش فلز تبدیل شده است که مزایای مختلفی برای مغازه‌ها در هر اندازه دارد. پلاسما با استفاده از یک کانال الکتریکی از گاز فوق گرم و یونیزه شده الکتریکی، مواد را به سرعت ذوب می کند تا آن را برش دهد.

خرید ماشین آلات برش CNC با گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله از برنا ابزار

 مزایای برش پلاسما در CNC (برش پلاسما در ماشین آلات cnc)

توانایی برش انواع فلزات بسیار نازک و رسانای الکتریکی، از جمله طیف وسیعی از فولاد، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، مس و موارد دیگر تا ضخامت تا دو اینچ

تطبیق پذیری بیشتر برش، از جمله برش، برش شکل، علامت گذاری و سوراخ کردن فلزات

برش‌های دقیق با سرعت‌های بالاتر – پلاسما می‌تواند فلزات نازک‌تر را سریع‌تر برش دهد، با حداقل اعوجاج مواد

توانایی بیشتر برای برش فلزات شکل مانند گنبد یا لوله

هزینه کمتر بدون نیاز به پیش گرمایش

سرعت برش سریعتر با قابلیت برش پنج برابر سریعتر از مشعل های دستی سنتی

  تاریخچه ظهور ماشین آلات سی ان سی

قابلیت برش انواع مواد و ضخامت ها

سهولت استفاده و نگهداری کم

هزینه های عملیاتی پایین( ماشین های پلاسما شامل برق، آب، هوای فشرده، گازها و قطعات مصرفی می شوند)

برش پلاسما در ماشین آلات cnc

کاربرد دستگاه برش پلاسما در CNC

برش پلاسما در ماشین آلات cnc، برش های پلاسما اغلب توسط کارگاه های ساخت، تعمیر و ترمیم خودرو، ساخت و ساز صنعتی و عملیات نجات و اسقاط استفاده می شود. با سرعت بالا، برش دقیق و هزینه کم، برش پلاسما توسط صنعتی در مقیاس بزرگ استفاده می شود. کاربردهای ایده آل برای این دستگاه شامل برش فولاد، برنج و مس و سایر فلزات رسانا است.

برش فولاد ضد زنگ و آلومینیوم با پلاسما امکان پذیر است. با این حال، به دلیل انعکاس مشعل و نقطه ذوب پایین فلز، ایده آل نیست. پلاسما برای برش قطعات بزرگتر، معمولاً از ضخامت یک اینچ تا طول 20 تا 30 فوت با دقت هایی در محدوده +\- 0.015″-.020 اینچ عالی است. اگر به دنبال برش قطعه با کمترین هزینه، بدون خطای انسانی، با طرح های پیچیده و ساده در سریعترین زمان ممکن هستید، می توانید از ماشین آلات سی ان سی پلاسما استفاده کنید.

ماشین آلات CNC پلاسما (برش پلاسما در ماشین آلات cnc)

برش پلاسما که یک روش برش حرارتی است، به طور گسترده ای برای برش یا حکاکی روی موادی مانند فلزات استفاده می شود. این یکی از سریع‌ترین روش‌های برش موجود است که برش‌های با کیفیت و دقیق را بدون ایجاد هرگونه خرابی بر روی مواد تضمین می‌کند. اگرچه این یک روش محبوب برش فلز است، اما اکثر ما از برش پلاسما بی اطلاع هستیم.

  مقدار ولتاژ مصرفی برای دستگاه CNC

دستگاه برش پلاسما با استفاده از گاز یونیزه (پلاسما) برای برش مواد رسانا عمل می کند. این شامل منبع تغذیه، جریان گاز، تولید پلاسما، مشعل پلاسما و فرآیند برش است. گرمای شدید پلاسما، مواد را ذوب می کند، در حالی که جریان گاز، فلز مذاب را می دمد و بریدگی ایجاد می کند.

سیستم های پیشرفته ممکن است شامل کنترل CNC برای دقت خودکار باشد. این فناوری به طور گسترده در صنایعی مانند ساخت و فلزکاری برای برش سریع و دقیق استفاده می شود.

دستگاه برش پلاسما (CNC)چگونه کار می کند؟

دستگاه برش پلاسما با استفاده از گاز یونیزه (پلاسما) برای برش مواد رسانا عمل می کند. این شامل منبع تغذیه، جریان گاز، تولید پلاسما، مشعل پلاسما و فرآیند برش است. گرمای شدید پلاسما، مواد را ذوب می کند، در حالی که جریان گاز، فلز مذاب را می دمد و بریدگی ایجاد می کند.

سیستم های پیشرفته ممکن است شامل کنترل CNC برای دقت خودکار باشد. این فناوری به طور گسترده در صنایعی مانند ساخت و فلزکاری برای برش سریع و دقیق استفاده می شود. همانطور که بصورت مکرر اشاره کردیم، برش پلاسما CNC یک روش موثر برای برش مواد نازک و ضخیم است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید اقساط بدون سود دستگاه سی ان سی و شرایط پرداخت و گارانتی با کارشناسان برنا ابزار در ارتباط باشید.

به این مقاله رای دهید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.