اولین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در ایران

اولین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در ایران

میزان درآمد از دستگاه های CNC

میزان درآمد از دستگاه CNC

(میزان درآمد از دستگاه CNC )ماشین آلات سی ان سی به دلیل دقت، سرعت و قابلیت تکرارپذیری بالا، از دلایل مهم رواج آن در صنایع می باشد. این دستگاه مناسب برای برش، کنده کاری، حکاکی، سوراخکاری، و… برروی انواع متریال فلزات، سنگ، چوب، شیشه است. از خصوصیات جزئی این دستگاه قابلیت تنظیم و کنترل سرعت، مواد و مسیر برش  می باشد.

دغدغه بسیاری از صنتعگرانی که قصد خرید دستگاه سی ان سی را دارند، پیشرفت کاری، بازار هدف، و میزان درآمد از دستگاه های cnc چگونه میسر می شود؟ بررسی و تحقیق در ابتدای مسیر مولفه های اصلی راه اندازی یک کسب و کار با سی ان سی است. توجه به موارد گفته شده و همچنین آشنایی با انواع ماشین آلات برش سی ان سی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به بررسی میزان درآمد از دستگاه CNC می پردازیم.

مراحل و شرایط مورد نیاز برای راه اندازی کار با CNC  ( برش فلزات )

ابتدای شروع هرکاری باید اطلاعات کافی همراه با شناخت جزئیات دقیق درباره آن را داشته باشید. داشتن اطلاعات در زمینه دستگاه CNC مورد نیاز، اپراتور مسلط برای دستگاه، و دیگرموارد بسیار حائز اهمیت است.

میزان هزینه راه اندازی کسب و کار ( میزان درآمد از دستگاه CNC )

آگاهی از هزینه های راه اندازی یک کار جدید در قدم اول بسیار مهم است. باید محاسبه کنید که خرید یک دستگاه سی ان سی چقدر هزینه دارد؟ خرید دستگاهی که علاوه بر کیفیت و کارایی خوب، از قیمت و هزینه مناسبی نسز برخورداری باشد. از طرفی اجاره مکان برای قراردادن دستگاه و هزینه های مربوط به آن را باید در نظر بگیرید.

  تفاوت ریل واگن بامحور دنده شانه در دستگاه های CNC

تعیین بازار هدف

تعیین بازار هدف به معنای مشخص کردن نوع فروش و محصول است. قبل از برآورد هزینه ها باید بازار هدف خودرا مشخص کنید تا با نیاز مشتریان آشنا شوید و با توجه به آن حرکت کنید. نحوه فروش محصولات، بصورت آنلاین فیزیکی و… نیز از نکاتی که است باید در این مرحله تصمیم گیری شود. شناخت نوع مشتریان منوط به زمینه CNC فلزات ( سی ان سی پلاسما ) را نیز باید در نظر بگیرید.

روند و نوع تولید محصولات / میزان درآمد از دستگاه CNC

مشخص کردن زمان تولید محصول، نوع محصول به انتخاب خرید دستگاه موردنیاز مربوط می شود. اگر قصد تولید محصولات ساده ایی دارید، سی ان سی های پیشرفته ایی در بازار وجود دارند که نیاز شما را بر طرف می کند. اما اگر محصول پیچیده ایی را میخواهید تولید نمایید، ماشین آلات سی ان سی چند کاره لازمه کار شما است.

میزان درآمد از دستگاه CNC

CNC و کاربرد آن در صنایع ( میزان درآمد از دستگاه CNC )

  • نرم افزار مخصوص برای کنترل پیشرفته جهت بهبود روند در تولید محصول
  • کاهش نیروی انسانی و خطا به دلیل عملکرد برنامه نویسی شده دستگاه
  • بالا رفتن سرعت تولید بدون نیاز به اصلاح محصول
  • اقتصادی و مقرون بصرفه بودن دستگاه در مسیر تولید
  • تولید محصولات تخصصی و پیچیده تر
  • بالا رفتن ایمنی اپراتور در زمان کار

اپراتور دستگاه سی ان سی چه وظایفی دارد ؟

شخصی که به عنوان اپراتور CNC انتخاب می شود مسئولیت بسیار سنگینی دارد. چرا که از این مدل ماشین الات در حوزه های مختلفی استفاده می شود. ( پزشکی، هوایی، دریایی، دفاعی و… )  به همین دلیل حساسیت اپراتور در استفاده از این دستگاه ها با توجه به حوزه فعالیت مسئولیت بسیاری دارد.

  تفاوت برش لیزر با برش پلاسما + قیمتی و کاربردی

اپراتور سی ان سی باید دانش و مهارت کافی درباره دستگاه را داشته باشد تا بتواند با خطا ها روند تولید دستگاه ها آشنا باشد و آنها را رفع کند. حفظ کیفیت و ایمنی، نگهداری از تجهیزات و ملزومات و… از وظایف مهم و اصلی اپراتور می باشد.

شرح وظایف اپراتور CNC / میزان درآمد از دستگاه CNC

  • تشخیص سوء عملکرد و اندازه گیری
  • تشخیص و عیب یابی در حین کار
  • برنامه ریزی و تنظیم مجدد کنترل ها
  • تعویض ابزار و تراش دادن

میزان درآمد از دستگاه CNC

وجود رقبای قدرتمند در راه اندازی کسب و کار با CNC بسیار چالش برانگیز خواهد بود. امروزه باتوجه به قابلیت های سی ان سی در صنایع مختلفی استفاده می شود، چرا که این دستگاه علاوه بر صرفه جویی ددر زمان، سبب تولید تعداد زیاد محصول با کمترین هزینه و با قابلیت تکرارپذیری است. البته باید بدانید که با وجود یک دستگاه شما موفق نخواهید شد، بلکه سنجیدن تمامی موارد و جوانب شما موفق خواهید بود.

در نظر گرفتن رقبای خود

برای اینکه بتوانید در یک کسب و کار موفق باشید باید در ابتدا رقبای قدرتمند و نوع فعالیت آنها را بدانید، در زمان نوسانات بازار که تولیدات کاهش می یابد چگونه سهم خود را پایین بیاورد و نوع حرکت و فعالیت رقبای شما چه خواهد بود؟ تمامی این موارد بسیار مهم می باشد که شما باید آنها در نظر بگیرد.

آشنایی با ساست قیمت گذاری، آنالیز کامل رقبا، از مهمترین فعالیت هایی است که باید قبل از راه اندازی کسب و کار انجام دهید. اگر علاقه مند به راه اندازی کسب و کار با ماشین الات سی ان سی را دارید می توانید با تولید کننده آنها، برنا ابزار همراه باشید تا در ادامه مسیر راهنمایی و کمک حال شما باشد.

  آموزش کار با ماشین آلات CNC بصورت تخصصی

 این شرکت اولین و بزرگترین تولید کننده CNC در ایران در مدل های مختلف برای کاربردی های متنوعی است. عرضه به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های سی ان سی، واترجت، سنگ، سی ان سی چوب، لیزر، فلزات، شیشه، خطوط مونتاژ اچ و باکس ، راسته بر عرضی بر در ایران.

به این مقاله رای دهید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.